Consultancy bij Servisair

Servisair regelt faciliteiten voor luchtvaart-maatschappijen op Schiphol. Van bagage tot grondstewardessen. Het brede dienstenaanbod resulteert in een complexe IT-omgeving,
waarbij de Koning graag te hulp schiet.

Je hebt het niet direct door als je een vlucht moet halen, maar achter de schermen op Schiphol gebeurt een hoop. IT en automatisering spelen hier een grote rol in. De IT-afdeling van Servisair heeft de verantwoordelijkheid voor de werkomgeving van zijn 1000 medewerkers.

Complexe ICT
Al 15 jaar is de Koning het technisch geweten van Servisair. Wanneer het complexer wordt, schakelt Servisair de Koning in:
Als sparringpartner en klankbord voor het IT-management. Daarnaast schakelt Servisair de Koning regelmatig in voor de expertise op het gebied van projecten en derdelijns IT-support. Servisair en de Koning hebben samen projecten uitgevoerd, zoals virtualisatie, vervanging van de Windows infrastructuur, integratie met de wereldwijde e-mail omgeving en diverse optimalisatie projecten.

Vertrouwen
Wat betreft Servisair is de Koning is lekker gewoon. “Ik vind de ‘niet lang denken maar doen’ mentaliteit van de Koning heel fijn. De adviserende, luisterende rol van de Koning resulteert in oplossingen die bij ons bedrijf passen. Door de lange samen-werking is een sterke vertrouwensband ontstaan en weet ik dat er altijd goed werk wordt geleverd.”

Voordelen voor Servisair:

  • de Koning denkt mee
  • Een loyale relatie
  • Sparringpartner bij complexe IT