Nieuwe dienst: Teams bellen
de Koning heeft samen met Callto365 een nieuwe Teams telefonie dienst opgezet. Deze dienst biedt organisaties de mogelijkheid om volledig over te stappen naar een door Teams geïntegreerd telefonie platform op de werkplek en/of telefoon. De oplossing biedt tevens de mogelijkheid om de telefonie te integreren met interne systemen of SaaS oplossingen (Salesforce, etc.).
Voor het MKB biedt de Teams oplossing de volgende mogelijkheden:
• Bellen via Teams App, vaste SIP telefoon en/of lokale IP DECT oplossing;
• Integratie met Outlook (contacten), CRM systeem of applicatie via API;
• Integratie met lokale intercom/lift systemen;
• Één communicatieplatform voor een vaste prijs per maand of een combinatie van vast en variabel (belkosten).
Voor grotere internationaal opererende organisaties biedt de Teams oplossing de volgende mogelijkheden:
• Alle locaties (wereldwijd) bellen met één cloud-based telefonie oplossing;
• Centrale uitrol en toewijzing van lokale nummerblokken (wereldwijd);
• Bellen via Teams App, vaste SIP telefoon en/of lokale IP DECT oplossing;
• Integratie met lokale intercom/lift systemen;
• Integratie met bestaande telefooncentrale (tijdelijke hybride oplossing);
• Integratie met Outlook (contacten), CRM systeem of applicatie via API;
• Één communicatieplatform voor een vaste prijs per maand of een combinatie van vast en variabel (belkosten).
Neem vrijblijvend contact op om de mogelijkheden voor uw organisatie te bespreken.